неделя, 19 декември 2010 г.

14/88

Така започвам мойте умствени бълвочи с мойте любимци така наречените ,,Skin Heads'' или Нацисти-те ако може така да се акцентира върху тях...Според група хора те защитават странната в която живеят втори че те са измет не им трябват а трети е им безразлично дали ще са Скинове или Мангали...Аз лично смятам че те са измет не защото някой ми е казал ''ама той хитлер е лош човек и всичко което е вършил е лошо'' и аз веднага хоп аз съм АФА (АнтиФашист) Всичко си е мой наблюдения от новините от разхотките в големите градове и слуховете...Незнам дори защо много хора ги кръстиха и националисти като тези националисти псевдо-патриоти са същата измет...Защо не ги съберем в едно название ''Малки пешки'' не ги бъркаите с ''Малки п*шки'' сега няма да ги убиждаме толкова дълбоко или със факта когато пишат прослувутите цифри 14/88 това означава че имат IQ 14 p от 88 p...Но както и да е стига със този пост да не ги засягаме твърде навътре...

Надявам се че мойта искрена бълвоч ви задоволява по странен начин..на момичетата им се стича по крачолите на тесните дънки а на младежите им къса циповете... :)

2 коментара:

  1. Такам... Браво, Ангеле, интересна тема си избрал и достойна за разсъждение. Също по добър начин изразяваш мислите си. А хумористичната нотка също бе добър начин да иронизираш цялото положение да посочените от теб обекти. Сега обаче искам да си изразя сериозната критика относно граматиката. На места има просто очеизваждащи грешки, които, сигурен съм ще направят впечатление на читателите. Все пак това е текс, писан за масата хора, а не разговорен. Затова те съветвам след като напишеш статията си добре да я прегледаш и редактираш.

    ОтговорИзтриване
  2. Бат марине прав си за граматичните ми грешки и със срам във очите ми мога да кажа че просто със граматиката съм зле...

    ОтговорИзтриване